men gyyyd, God bless the US-KIDS!

men gyyyd, jag har funnit något brutalt!

När jag som bäst satt o spånade på min krönika tog min kreativa hjärnhalva slut på ideér och jag begav mig ut på nätet för att finna lite inspiration.. jag besökte aftonbladet.se och fann något förfärligt som en del av er rent utav redan fått nys om..
Artikeln jag hittade var om skönhetstävlingar, men inga skönhetstävligar som helst utan för BARN... dessa barn utsätts för kilovis med smink, hårsprays produkter och åtsmitande korsetter..



jag tror detta är resultatet av att deras mödrar aldrig blev krönta till "miss beautyqueen of texas" osv och därför försöker de få "en chans till" att kamma hem segern men genom sina barn då åldern har satt sina spår på de själva..
Jag säger bara ... FYY KATT'N!

Nåväl, trots denna bedrövliga nyhet för den ändå någonting gott med sig.. min idé torka är nu slut och jag vet vad min krönika ska innehålla!
God bless the US-KIDS!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0