men gyyyd, its a look-alike!

Men gyyyd, I´ve got the biggest evening-news !!

Jag la mig i soffan med lapotopen för att koppla av och surfa lite på nätet som jag märkte att även tvn var påslagen..
Det gick det här tvprogrammet, PLUS.
Det var självklart ytterst ointressant men jag fick se en något chockerande!
...EN DARIN-KOPIA! 

the real darin


Den här killen hette dock Shariar Asli och hade ett fel på sin packade dell-dator, den hade tydligen krashat när han skulle stänga ner locket och nu fick han inte ut något av sin garanti.. jag tyckte väldigt synd om denna Shariar Asli och  en tanke slog mig...
Eftersom Shariar Asli inte ville betala pengar för att laga sin packade dell-dator vet jag hur han kan få in några extra slantar så han kan laga den utan problem..

Han kan extra-knäcka som en Darin-look-alike!
Jag har tyvärr inte någon bild på mr.Asli så att någon av er skulle kunna se hur lik han verkligen är..

Genom att prata om mr.Asli här på bloggen hjälper jag honom att kanske hitta honom ett potentiellt första-jobb.. så hör av er om ni är intresserade eller liknande !

/ J


Kommentarer
Postat av: darin...

flickor ja vet att jag e typ ZÅ znygg, men.... älit talat vafan.... knip käft å låt mig leva ifred







/darin me blicken

2008-11-27 @ 03:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0