men gyyyd, shame on us.. (spec miss.stupid.C)

Men gyyyd, i just wanna say 3 words ..

SHAME ON US.. . because we´ve hade such bad updates..

speciellt på miss.stupid.C, hon har (har jag hört av en säker källa) tid att ladda upp onödigt fula snö-bilder på sig själv och en vän kallad Sofie Nordwall på en sida kallad ansiktsboken, vad nu det kan vara.. men inte att uppdatera om vårt upplevelserika liv här på mengyyyd-bloggen!



Det blev lite dålig skärpa i mitt mästervärk, anton says: "Shame on you stupid.C I can´t even look at you right now!"

Jag skrev för ca en vecka sedan att jag skulle se mig om efter en assistent, och jaa det börjar verkligen krisa här.. jag är oerhört besviken på min sk "följeslagare" men nu vet jag inte vad ja ska ta mig till längre..
jag har inte ens lust att skriva ut jäkelskapets namn mera.. därför kallad "miss.stupid.C" .. eller STUPID.C suits her better..

anyway, i have to tell u about a horribel, horribel thing...

all my numbers are gone, det första jag oroar mig är över hur alla sponsorer för denna superblogg nu ska kunna nå mig.. hur ska jag få mina inkomster till nästa löningsdag?

well fellas,
i promise to make an update.. even if its with the C or not.. (probably not)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0