men gyyyd, världens längsta natt

men gyyyd, jag har gjort något hemskt..
som jag skrev i det förra inlägget svepte jag 2 koppar kaffe och kort där efter blev det ännu en till..
jag tyckte jag var ytterst klipsk när jag kom på en sådan briljant ide för att kunna studera bäst jag villle..

dock verkar det fått sina konsekvenser, klockan är nu 00.06 och allt för lång tid sen jag borde hoppat i säng och jag har studerat klart för lääänge sen.
hur ska jag kunna kämpa mig upp för mit prov som börjar redan 08.00 om jag inte får en blund i ögonen..
det där kaffet verkar gjort mer än susen, jag är fortfarande pigg som en nötkärna.. 
jag säger bara
gyyyyd vilken lång natt det här kommer bli 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0