men gyyyd, växthuseffekten tycks påverka mer än djur och natur..

Men gyyyd, alltför länge sen var det som det  publicerades ett nytt inlägg..

Jag har kommit fram till att vi har fått bloggtorka här i bloggvärlden.  Att våra utsläpp av diverse gaser och oxider har präglat vår djur och natur har vi länge varit medvetna om men att den påverkat även bloggvärden är det aldrig någon som debatterat och utforskat.. MEN ... det har jag!

Ni kanske tror att de få uppdateringarna på sista tiden är på grund av lathet från vår sida men ack så fel ni tror isåfall!
Vi påverkas nämligen negativt av, som jag nämnde ovan, diverse gaser och oxider.. de påverkar vårt mentala och fysiska arbete. Vi kan inte lägga ner lika mycket tid till att vara vakna som vi verkligen vill..

Många skyller såhär års sin trötthet och passivitet på "det mörka"... Vi har levt med mörkhet under dessa vintermånader i hela våra liv, det är inte något nytt. Vi har alla förberett oss på denna mörkhet, tro inte att ni kan ännu ett år skylla över er brist på D-vitamin på mörkheten.. börja ät D-vitamin-piller istället!

MÖRKEEER

De må göra susen, har jag hört! (dock inte provat sen jag var 8år)

keep wait for the next updates, "den som väntar på något gått väntar aldrig för länge" ..eller som ett av mina fans nyligen sa "jag väntar inte, jag övervakar"
Thats a fab-fan!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0