men gyyyd, en oaktiv carro..

men gyyyd, det är det andra inlägget på i rad som jag lyckas åstadkomma...

nu har jag hunnit skriva två inlägg på raken utan att min följeslagare har gjort slag i saken!!


ska detta fortsätta finns det risk för att vi kommer behöva en assistent..

vi vet att detta assistent-jobb kommer bli eftertraktat, även då det är utan löning och förmåner..

jag har hunnit göra diverse saker ikväll,
jag har (tillsammans med en kanske potentiell assistent) och en viss katalog lyckats kommafram till årets gottegris och årets bandana.. jag menar, vem kunde tro att denne person hade en sådan talang att utse sådana utmärkelser?

eller talang och talang, nu ska jag inte överdriva det hela... det var ju trots allt mestadels min förtjänst =/  ...kanske inte så passande ändå...

well, i hope my dearest friend will show up in a short time..
/j

p.s skriv inte fler än 1 kommentarer var, jag vill inte ha en överfylld inbox.. blir så otroligt mycket att läsa förstår ni =/

en imitation av en överfylld inbox..  sådan vill ni vel inte åstadkomma ?


Kommentarer
Postat av: sigurd, stort mengyydfan

omg, i just looooove er blogg. den är sooo this year. jag ska säga till allaaaaa mina vänner att dom ska in här. you are sooooo the new blondinbella!!!



LOVE MENGYYD

2008-11-25 @ 23:28:41
Postat av: biatch.blogg.se

ni är ju så patetiska, serri asså. blondibella är so last year. har ni inte hört om bloggen nollnio? det är biatch.blogg.se.. of course!



see ya losers

2008-11-25 @ 23:30:27
URL: http://biatch.blogg.se/
Postat av: Stina

biatch, du är bara avundsjuk för att deras blogg är framgångsrik och inte din. jag håller med sigurd. ni verkar va riktigt starka och bra tjejer. riktiga förebilder, verkligen! go girls!

xoxo stina

2008-11-25 @ 23:31:52
Postat av: snor-erik

jävla tjejer! ni stinker och blondinbella är egentligen en kille! en jätteful o tjock o konstig kille!!

2008-11-25 @ 23:37:23
Postat av: Isabella Löwengrip

jag måste bara fråga er, måste ha lite tips till min blogg. vad är inne just nu? vilka klubbar ska man hänga på? hur mår man bort finnar? vart är bästa frisörsalongen? var har dom godast fika? var är bästa träningen? hur får man fint hår? vilka prokter är bäst just nu? är flätade guldskärp fortfarande inne? jag har panik. alla frågar mig frågor men jag vet ingenting. hur blir man så framgångsrika som er egentligen? please, help me?

/isabella

2008-11-25 @ 23:39:49
URL: http://blondinbella.se
Postat av: lina

Asså ja ba måste säga you go girlZzZ! this blogg is så jaaaaagg! Love er ärliiiit





ååååh

2008-11-25 @ 23:40:07
Postat av: kitty

den här bloggen måste vara ett stort skämt? ni kan dra åt helvete så som ni sitter och driver med andra! ni ska vara glada att jag inte vet vilka ni ÄR!



/



Kitty ni vet

2008-11-25 @ 23:49:06
Postat av: Lenapena

FUCK YOU KITTY!



2008-11-25 @ 23:52:14
Postat av: snorlobban

jaaaa kitty är bara avundjuka, ta INTE ÅT ER GIRLZzzzZ fortsätt blogga, sneeeeeeeeellllllllaaaaa åhghhhh jag tar livet om ni tar en "bloggpaus" puzssssar på er



hihihiih

2008-11-26 @ 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0