Men gyyyd, har jag en sjukdom?

Men gyyyd, det har hänt, samma sak, återigen!

Jag har gjort det igen, jag kunde itne tro mina ögon när jag såg att mitt väggur hade slagit 9.33!! (det tog ju ett tag att räkna exakt också )
Jag svor över mig själv, JAG HADE FÖRSOVIT MIG!!!!

Det är obegripligt, jag hade 5 missade samtal och alarmet hade ringt så mycket som 3ggr! Mitt väggur låg vid min kudde, lika så som min nalle (mobilen) gjorde.. Hur är detta möjligt?
Hur som helst, jag fick skynda mig in i duschen och klä på mig i min hastighet...

Jag hoppade över min frukost för att hinna med bussen och inte göra Päran (matematik läraren) besviken än en gång..
Allt var lugnt och jag hade god tid till att gå till busen tills jag skulle låsa min ytterport! Löset var så förbaskat trögt att det itne gick runt!!!! I min frustration och desperation efter att kunna låsa efter mig kom jag på en lysande idé!
Jag skulle låsa innefrån...  Med min klipskhet och effektivitet smet jag ut på verandan och stängde dörren, dock kunde jag ju inet låsa om mig men jag hoppas för all del att ingen funderar på att göra in brott och gå på en veranda med en halv meter snö...

detta ledde förstås till att jag blev otroligt blöt om mina fossingar, mina beiga converse höll inte måttet!!! jag må ha överskattat dom i dessa oväder!



Så.. med att berätta för er om mina morgon strapatser vill jag fråga er en sak...
Har ni några bra råd för att verkligen komma upp ur sängen och åtminstone VAKNA AV SIN KLOCKA??????

Högst upp på min önskelista i år blir nog en ny väckarklocka, mitt väggur håller inte måttet!



Fy katt'n för det !!!!

och jaa, en sista fråga.. HAR JAG EN SJUKDOM??? om någon har mediciniska kunskaper skulle vel någon kunna besvara mig det..

well, take car

Me end hopefully carro will promise you to update our life sooon
xoxo  / Miss.J


Kommentarer
Postat av: Sören

Hej flickor. Jag har en utmärkt väckarklocka till er båda - mig själv. Ge mig bara er adress och skolschema så väcker jag er varje morgon och skutsar till och från skolan. Ring mig!

Kram från Sören, präst i Brottby.



PS. jag har Parkinson

2008-11-26 @ 12:58:17
Postat av: sexygirl96

jag ska anmäla dig ditt jävvvlaaaa äckl asåååå.. värst gubben ju. shit asså, serri, carro och josy, ring polisen nu asså. fy vad vadrigt.EUWW!!!!!

2008-11-26 @ 12:59:11
Postat av: Mr. Nolimit

azzå... niiiiii är typ såååå najsa fan vad JAG love er so myckeH





eeeeh

2008-11-27 @ 03:37:52
Postat av: gigante

jag såg idag, efter att läst detta att dom på detta underbara teknikmagasin finns en väckarklocka som flyger när det ringer, och man måste sätta ner den för att detta eländiga ljud ska sluta!!

endast 149 kr!

2008-11-27 @ 21:41:03
Postat av: Anonym

jag såg idag, efter att läst detta att dom på detta underbara teknikmagasin finns en väckarklocka som flyger när det ringer, och man måste sätta ner den för att detta eländiga ljud ska sluta!!

endast 149 kr!

2008-11-27 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0