men gyyyd sicken morgon!

Dagen började bra jag jag klev upp ur sängen och hoppade in i badet. Som ni kanske inte vet så har min kära mobil ramlat i dasset för några veckor sedan o nu e den heeeeeeeeeelt knasig! 

snarlik min mobiltelefon


När jag kom till busshållsplatsen imorse skulle min klassmate hjälpa mig att laga mobilen genom att ställa tillbaka alla inställningar och till min stora förvåning så försvann alla kontakterna! Jag blev så förfärad... för att stödja mig och min tragedi kanske ni vill sponsra mig med era mobilnummer.. 

Senare anlände jag till skoolish,   kom i tid till skolan som vanligt. O till min stora förvåning var min följeslagare (JOSIE) inte där! Hon hade som vanligt (börjar bli en av dessa dåliga vanor) försovit sig, i fell soo sorry for her.

och till min ICKE FÖRVÅNING var såklart inte paulina där...  shame on her!!!

well, gotta go
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0