men gyyyd, vilket pangpris!

Nu när jag kom hem från centret vi har här i förorten gick jag in o surfade lite på nätet.
Jag gick för ovanlighetens skull in på www.apple.se eftersom jag funderat under en längre tid på att köpa mig en ipod nano, it is soo cool!
Och tänka sig, just idag av de få dagarna jag ens tänker tanken att titta in på deras hemsida har de rea! "endast idag".  Jag säger bara GYYYYD VA TUUR! och vilket pangpris!!



Jag har nästintill bestämt mig för att göra mitt köp, jag måste bara vänta på att min mor kommer hem och ger mig mina kontouppgifter.
Jag kan knappt bärga mig tills nästa gång jag åker till Thailand  och kan shoppa loss på alla apple-produkter i SIAM-shoppingcentret  i Bangkok!! Jag kan rekomendera alla bankok-besökare att besöka shoppingcentret för att införskaffa elektronik-produkter!
Där är det inga kopior utan det är det i MBK , men ändå är det såpass mycket billigare. Min käre syster hittade en riktigt fynd förra året, hon fick högtalara, headset och fodral i ett pris som inte ens översteg 300 kr, och allt är av prima kvalitet!

Nåja, nog pratat om bangkok det viktiga i det här inlägget var ju faktist priset!
Så in med er på apple nu och shoppa loss !

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0