men gyyyd, en filmstjärna kommer snart till stan!!

Men gyyyd, jag kan utlova något fantastiskt, spec för alla paparazziz där ute som kanske vill tjäna en extra hacka, en filmstjärna kommer komma till stan!

Nu i dessa kalla kyligare tider är det lätt att man drar på sig en förkylning och det har även jag gjort (blody bad luck).
De senaste dagarna har jag ägnat liggandes i min sänghalm framför diverse serier och filmer och självklart även framför en del tvshops reklamer.

Dessa fängslande reklamprogrammen är förbluffande övertygande. Jag har så länge jag kan minnas alltid sett en reklam extra ofta, ni känner säkert igen det..
          "Let the real you, shine trough! with Sheercover!" 
Jag har aldrig riktigt kännt mig så övertygad som jag gjorde häromdagen, efter att  jag hade lagt en hastig blick i spegeln och sett mitt förfärliga yttre. Jag kände mig för illa till mods för att ens orka gå upp ur sängen och något som fick mig på gladare tankar var meningen som ekade i mitt huvud "let the real you shine trough".

Jag drog åt mig laptopen och surfade in på sheercovers hemsida, endast 399kr plus frakt så det blir väl närmare femhundringen för 30dagars sminkpaket men jag kände att jag var värd det, trots mina ekonomiska instabiliteter..


Efter att jag beställt paketet tittade jag vidare på hemsidan, och det utlovades något förträffligt!!!



Enligt Karen P här ovan kommer man att se ut som en filmstjärna när man väl är färdig!

Så mina vänner, jag kan lova (om tvshop inte lurar mig som så många andra) att ni inom en vecka kommer se en ny filmstjärna i stan (bli inte förvånade)!


// The becoming star !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0