men gyyyd, Vem kunde tro att ett UR skulle kuna göra så mycket skada???????????

Men gyyyd, jag får ingen sömn!

I ett av de forna inläggen berättade jag om problemet med mitt väggur, det ringde aldrig eller det ringde men jag hörde det inte vilket resulterade i att jag alltför ofta försov mig och kom försent till diverse saker.
Detta plågades inte bara jag av utan även många i min omgivning, där ibland min mor.

Högst upp (kanske inte allra högst upp) på önskelistan detta år stod därför en väckarklocka och snäll som jag varit hela 2008 fick jag en. Jag skulle aldrig mer behöva vakna upp med påminnelsen om att jag försovit mig....



...och aldrig mer behöva använda detta svikande väggur !


Nu har dock ett nytt problem uppstått, problemet är nu inte att jag sover för länge utan att jag inte får någon sömn alls!

Mitt nya väckarur tickar så förbaskat högt att jag knappt får en blund i ögonen!
Den här natten var droppen som fick bägaren att rinna över, till att börja med gick jag till sängs lite extra tidigt för att ha tid på mig att kunna somna in till ljudet av de brutala visarna och de må jag säga, tog en fruktansvärd tid.. Jag sov riktigt gott, dock insåg när jag vaknade i ottan vid sisådär 7.16 (exakt) när min vän carro som förövrigt svikit den här bloggen totalt, ringde mig och skulle se till att jag vaknat, att jag glömt att sätta på larmet på mitt ur.
Detta betydde att jag helt meningslöst legat i tiotals minuter för att kunna somna till det där ljudet som uret gav ifrån sig som skulle väcka mig men som inte ens skulle kunna göra det vilket betydr att jag lyssnat till de brutala visarna helt i onödan!!!
J
ag och Carro hade bokat in oss hos mattemax såhär på morgonkvisten men bestämde oss för att komma till 10-snåret istället då vår riktiga lektion startar.
När jag sedan skulle somna om ställde jag om uret, vilket skulle betyda att jag skulle få möjligheten till att sova så mycket som 1 timme och 15minuter extra (hallelujah tänkte jag) men så blev det självkalrt inte! Tack vare det förbaskade uret!
Idag var urets livstid slut! Det åkte i väggen och kortdärefter i stengolvet vilket befinner sig i mitt badrum! Har aldrig varit så arg!

Vem kunde tro att ett UR skulle kuna göra så mycket skada???????????
// TRÖTT, ARG JOSEFINEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Anmol

haha najs blogg namn "mengyyyd" ;)

2009-01-11 @ 12:02:36
URL: http://anmols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0