men gyyyd, anton is becoming rich... and so am I?

men gyyyd, my fab friend anton is on his way to become rich ... and hopefully (soon), i will be aswell!

One of my BFF´s (best friends forever) fullkomligt sprudlade av bokstäver och glädje över msn idag så att jag var tvungen att ringa upp karl'n o fråga vad det var som stod på..  

As always.. i started our phone call with the original: Hi FAAAB! and he was like JOOOSIE, IVE GOT THE BIGGEST NEWS
Den stora nyheten var berövande rolig att höra, Mr.A hade en bedrövlig TUR!
(? jag menar, hur mycket tur får man ha? det är nästan så att jag betvivlar hans lyckosamma öde och ser en möjlighet i att han kan ha hackat sig in i pokersystemets inre kärna och smusslat ut de bästa korten till sig självt)
Eller efter vidare betänkning.. hur smart mr.A än må vara är nog möjligheten att hacka sig in i pokervärldens inre organ nästintill minimal.. det är en lika stor chans som att jag skulle bli rymdfarkostsflygare
 



vilket är lika med NOLL..

Nåväl, det jag skulle komma fram till nu var att hans magic-fingers verkade göra sitt och han fick superhand, 3gånger på raken och kammade hem hela 1400 riksdaler!! 
Jag blev så oerhört förbluffad! jag menar visst har man hört talas om alla dessa pokerhajar men man har ju nästintill tagit dom för en skröna då de aldrig varit någon inom de inre bekantskapskretsarna som fått jackpot ! 

Denna kosing mr.A vunnit till sig har gjort att hans ekonomiska problem såhär i julklapps-shoppar-tider är ur vägen och han kan tillochemd ha råd med en klapp åt sig själv.. 

(Om du nu läser det här BFF, vilket du säkert kommer göra vet jag vad som står högst upp på min lista iår.. 
det är nämligen en nyckelring..



om ni läst mina forna inlägg om diverse problem med min ytterport så e det ingen mindre än min nyckelring som fått sota för det, min syster skulle nämligen en dag visa sitt "trick" för att låsa lättare och vred då om min nyckelring ... den är förtillfället helt åt hållet trasig mina nycklar kan knappt kallas "nyckelknippa" längre.. )

Oj, återgå till ämnet nu igen.. jo påtal om påkervinsten.. det är så att jag har förutspått att jag har en viss talang inom spelandet och min vän mr.A (han föredrar att vara anonym då han inte vill att ngn ska komma o göra inbrott på hans bankkonto efter storvinsten) ska lära mig allt han kan... (inom poker dvs)!  Han må vara en riktig korthaj!!!

thaibaht
dock fick mr.A        a.k.a storfångst-fångarn vid det här laget, sin kosing i thailändska baht.. där allt delas på 5 och då varje sedel är 5 bahts-sedel blir det ju en hög... POOOR MR.A

// the becoming pokerpro

Kommentarer
Postat av: A

åh jag som ville vara anonym... du har ju till och med satt ut mitt namn i rubriken. suck!

2008-12-11 @ 00:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0