men gyyyd, har gudrun kommit tillbaka.. ?

men gyyyd, det var riktigt blåsigt och regnigt idag !

När jag och carro (en självklarhet vid de här laget)  skulle gå ut mot vår busshållsplats vid sisådär 9 snåret imorse

ungefär vid det klockslaget var det

fällde jag upp mitt  paraply för att skydda oss mot monsunregnet som öste ner..
När vi hade gått en bit började det dra kraftigt i mitt paraply, kändes nästan som att jag själv skulle behöva segla iväg med det om jag inte släppte taget.. Dock höll jag emot med mina starka biceps, triceps och allt vad det heter.. 
Det jag tyvär inte viste då var att jag skulle få ta konsekvenserna för mina ansträngningar till att hålla kvar mitt paraply, ett antal sekunder senare kom en hu-jeda-mig-så-stark vindpust och hela paraplyet vändes ut och in.. som förtjänst fick jag och carro en dusch över oss men gyyyyd sicket skratt vi fick !  

Dock funderade vi över händelsen på vår färd hemåt och då slog det oss.... Kan det vara stormen GUDRUN som har kommit tillbaka??




Jag hoppas att våra funderingar är allt annat än rätt
/J

Kommentarer
Postat av: lendi the fendi

jeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvlar vad grymma ni äää<3<3<3 leser er blog typ vArje dag o ja har fatktikt börjar anvenda erta yttryck men gyyyd hahah de e heeelt ynderbart haha (ynderbart ahhahah) min fyrsta (fyyyrsta haha) komentar men ni ler se mer av mig pus

2008-12-03 @ 21:41:18
Postat av: Sara Kjörling

Jag älskar att läsa eran blogg haha jag börjar asgarva varje gång! Creeds till er! ;) <3

2008-12-03 @ 22:18:15
Postat av: Sara Kjörling

Jag älskar att läsa eran blogg haha jag börjar asgarva varje gång! Creeds till er! ;) <3

2008-12-03 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0