men gyyyd, i´m back !!

men gyyyd, all press och media fick mig att totalt flippa ur och var tvungen att åka på en kortvarig (tyvär) semester för att hantera det..

Nu e jag tillbaka, och jag är ytterst chockerad över föregående inlägg då en brutal bild har publicerats.. det må vara den sämsta josie-look-a-like ever.. dock verkar många tro att dena look-alike är jag vilket är frustrerande jag menar, man glömmer vel aldrig ett ansikte? och mitt har ni vel ändå sett mer än en gång vid det här laget..

Denna gästbloggare som jag trodde jag hade ett någorlunda förtroende för har gjort mig oerhört besviiken och jag finner inga ord över beteendet hon utfört..
Lendi-fendi i only say one word.. .. .


LINNEA, AKA LENDIFENDI

...pay back is a bitch

But i like u anyway <3

Hoho, nu e det lunchtime .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0