men gyyyd, i TOTALLY love sushi

men gyyyd, inte för att det e någon nyhet men jag måsta ba' säga, I  totally LOOVE SUSHI

efter att jag och C, (som förövrigt aldrig skriver på vår superblog vilket gör att jag snart kommer se mig om efter en annan kompanjon, jag vet att det e många som jättegärna skulle vilja vara det så hoppas inte på  för mycket ni bara.. =/ ) hade gjort våra prov tyckte vi att vi var värdiga en belöning..
jag hade nämligen gått i centret på jakt efter något att handla men de har ju ett utbud som är tommare än plånboken är dagen innan löning.. . = hittade inget gucci-snyggt alls !

vi belönade oss med en sushimål tid på sawadee,

så mycket sushi åt vi !

dock kan den aldrig mäta sig med näsby parks sushirestaurang WASABI.. däremot  var även den här sushin, som jag brukar uttrycka det, DELICIOUS..

vi firade inte bara att vi hade klarat av provet utan självklart firade vi denna stora dag, 2 December 2008, då det är en-veckas-jubileum för vår blogg.. den har existerat i hela 1 vecka och tänka sig vilka framgångar den kommer nå då !

nåja nu ska jag invänta veckans höjdpunkt, depserate-avsnittet som startar 21, med lite bokläsning.. 
se ya´ll fansen 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0