men gyyyd, kaffe är min nya drog..

men gyyyd, vid dessa mörka vintertider känns det som att halva sverige gått i ide och lika så har jag..

Jag trodde jag gjorde ett bra val i höstas då jag stod över historiaprovet för att jag kände mig lite småkrasslig och inte alls hade hunnit plugga så mycket, tills nu.. tiden har gott för fort och jag har redan skjutit upp det en dag, men nu är domedagen kommen... imorgon ska jag göra det! (historiaprovet alltså)  

Dock inser jag först nu att det skulle vara så mycket lättare om jag bara hade pluggat till det tidigare i höst trots mina symptomer på en kommande influensa.. för nu har jag såå mycket sämre förutsättningar..  jag menar, hur i all världen skulle jag kunna veta att jag skulle må så mycket sämre nu, vara trött 90% av tiden jag är vaken..

det blir ju inte heller bättre av att man har en föreläsning i skolan till klockan 5 och att den sista energin jag hade la jag på att kolla på laguna Beach när jag kommit hem.. dessutom var jag  så brutalt hungrig när jag kom hem, eftersom dagens lunch inte direkt var någon delikatess-måltid, att jag åt allt jag kom över.. jag proppade i mig så mycket som 4 mackor.. jag hoppades att dessa bara skulle göra gott för min mage men ack så fel jag hade..

det var ngt sorts danskt rågbröd o tacka vet jag, danskar ska jag aldrig lita på.. inte minst är de snåla, dess bröd de säljer ger en magknip utan dess like.. detta gjorde att ännumer av min energi skulle gå åt till att smälta det där nedrans brödet, detta ledde till att jag bestämde mig för att ta en powernap.. "napen" blev dock hela 1 timme och 25 minuter..

Och nu när jag vaknat känner jag mig ännutröttare än jag var från början, hur är detta möjligt?
För att jag ska kunna göra någorlunda bra ifrån mig bestämde jag mig för att koka kaffe... eller "koka" kanske jag ska säga, det blev ett snabbkaffe med instruktioner på paketet eftersom jag inte har den blekaste aningen om hur man faktist "brygger" kaffe..
Detta har lett till att jag redan är inne på in andra kopp..


(
dock blev det ingen latte med kaninhuvud i denna gång, om ni sett tidigare inlägg, sorryy)
vart ska detta slyyyyta ?

Med detta vill jag bara säga att
jag har läst att studenter använder diverse medel som en slags "drog" för att kunna studera längre, kanske blir kaffe min nya... för att jag ens ska ha någon chans att klara av det här provet!  Bevare mig väl säger jag bara..

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gyyyd alltså i totally understand , im like so understanding! skolan tar typ kol på en, så hemskt :( lycka till på provet



puss från din lovah i

2008-12-01 @ 19:51:51
Postat av: dopparn

oh ja, doppade du ingen lussebulle i kaffekoppän.. smakar smaskenss, blött men samtiditt konsistens. mjuk men samtidigt styv? mjau kissekattN

2008-12-01 @ 20:02:47
Postat av: sigurd

hej mina älsklingar! your biggest fan here! igen :D tänkte starta en fanclub sida åt er? vad sägs lovers? alltså omg ni är sååååå fierce!

2008-12-02 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0