men gyyyd, spårade charterresor

men gyyyd, är det bara jag som har undgått att se programmet "charterfeber" på kanal3 onsdagar, 20-21?

När jag kom hem från mitt liv i arbetarklassens vardag, i kärnan av schtekarP, lade jag mig på soffan i väntan på min kvällsmåltid..
Jag slog på tvn och sappade framåt, det var dock inget som intresserade mig av alla kanalerna och jag började sappa tillbaka.. när jag kom tillbaka till tv3 där jag varit sekunderna innan kunde jag inte ungdå att lägga märke till "damen" i 30-årsåldern som shoppade uppblåsbara bad-djur.. jag googlade lite nu för att visa er och tänka sig, jag hittade självaste bad-djurs-köpar-damen som jag såg på tv...


Här ser ni "Hilde med bade-dyr"


Fröken Hilde och tre andra personligheter fick man följa på programmet... det slog mig först nu, att dessa charterresemål verkar passa diverse "folkslag"..
med "folkslag" menar och inkluderar jag alla sorters medel-svenssons

-barnfamiljen
-ungdomarna
-30+ arna som forfarande inte hittat sin livskamrat
-pensionärerna
-osv , osv
OBSERVERA, jag utesluter alla öfre-icke-arbetarklass-bor då dessa endast reser till ställen kring TROPPAN (såklart)




Det jag även uppfattade var att , oavsett ålder, blir dessa resor alltid otroligt spårade.. helvilda, oavsett om man hållersig till båtturerna, vattenparkerna eller båtturerna..
Så om ni söker en resa efter  att SPÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRA rekomendrar jag er att kontakta apollo, eller varför inte självaste "hilde på häst-djuret" !

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0