men gyyyd, thank good for that LÅSSMED!

men gyyyd, om du är en av våra trogna bloggare minns du självklart från tidigare inlägget "men gyyyd, har jag en sjukdom" att jag skrev om att mitt lås till min hemmaport var såå ofantligt trögt att jag fick gå ut på altanen för att hinna till bussen!

This
morning, my life-saver came... min mor väckte mig vid halv9 snåret och jag blev ytterst förvånad då hon ofta far till arbetet långt innan mig som vanligast har sovmorgon gör.. Dock kom hon med ett ytterst glädjande meddelande:
"Låssmeden (min från denna dag livräddare) är här".

JÖRGEN


Ni förstår, jag har många morgonar när jag varit i farten med att sprigna till bussen, varit tvungen att låsa porten om mig.. då har låset krånglat alltför många gånger vilket har lett till diverse förseningar, allra mest att jag missat bussen...


Like every other morning, I slept over.. and had to run to the bus.. (my taxidriver is sick for the moment) !



But this day, I came to the busstop before the bus got there... i thought i came too late because it almost never happens to me that i get there before the bus do, and there wasnt anyone else there either..

I just wanna say a few words...
Thank god for that LÅSSMED, he made my day!


P.s Jag fick aldrig tacka denna smed som smed vårt lås till bättre dagar, så om någon ser honom (snarlik på bilden kanske) så kan ni be denna livsräddare att kontakta oss på superblogen...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla på bloggen och vinn ett valfritt smycke! :-)

2008-12-05 @ 15:51:30
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: anonym

fin blogg!



kram. (:

2008-12-05 @ 20:25:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0