men gyyyd, the man of the month becomes the man of our blogg!

Men gyyyd, jag besökte biografen med två vänner i måndags kväll och det må vara en av de bästa filmer jag skådat, allra mest för den ultimata Hunken, officiellt kallad Robert Pattinson!

Jag googlade den nyblivne karln kallad Hunken, och fann ett flertal bilder av den supersexy mr.R  När jag var som mest uppe i mitt googlande lade jag märke till att ett av portätten var från en utmärkelse i Oktober för "man of the month".. jag vill bara meddela att härmed bli han utmärkt till "man of our blogg"




Och jag vill även framföra att jag inte bara talar för mig själv i detta utan även för miss.C

Kommentarer
Postat av: e.

Det skulle kunna vara den bästa filmen någonsin!!

2008-12-10 @ 19:18:51
URL: http://hardtoexpress.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åva är coolare än tibble!

2008-12-11 @ 00:27:48
Postat av: e

bloggtorka från den här sidan av landet eller?

2008-12-13 @ 22:09:44
URL: http://hardtoexpress.blogg.se/
Postat av: Joggy

Åva = sausage fest..

2008-12-14 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0