men gyyyd, det finns nytt hopp!

Men gyyyd, det finns ett nytt hopp för alla medelålders-kvinnor som inte vill sluta som Linda Rosing!

Som jag satt och surfade lite på nätet hade tydligen min spam-blockerar-inställning svikit mig och ett "pop-upp" reklam fönster dök upp.. Jag brukar sjävklart aldrig ägna min tid åt att vila ögonen på sådant skräp men det här lät riktigt vettigt!


I reklamen stod följande:"Superpillret som ger dig yngre hud och färre rynkor finns nu ute på marknaden - helt gratis"



I mina 17 år och 4 månader har jag sett dussintals med människor som verkar lagt alltför mycket tid till botox, krirurgi och diverse inplantat för att nå ett yngre resultat.. då har jag många gånger frågat mig själv:
Har de helt glömt bort att det faktist är insidan som räknas?

Dock vet jag att många ser så mycket mer än isidan hos en människa, det första intrycket man får utav en människa är ju faktist utsidan.. och jag menar.. vem skulle vilja hamna i sänghalmen med en människa som ser ut som gollum.. ?



.............oavsett hur fin insida den har.. nej inte många!

Detta piller då kallat "Dermavito" skall vara ett naturpreparat som skall ge dig färre synliga rynkor och en yngre hud!

De konstaterar även följande...  

  • Att det inte behövs kirurgi eller Botox för att åstadkomma underverk.
  • Att det behövs mer än bara rynkkrämer för att ge synliga resultat
  • Att kliniska studier i Norge visade så häpnadsväckande resultat att studien blev publicerad i den vetenskapliga läkartidningen International Journal of Medical Research
  • Att du nu kan få det nya superpillret gratis.

  • Jag har dock svårt att tro att detta fungerar på alla,  jag menar på samtliga skönhetsreklamer som finns, är det alltid några procent som inte sett reslutat..
    Dessutom vill jag poängtera att tjejen som är "the face" för denna produkten ser betydligt för ung ut för att ens behöva oroa sig för rynkor..

    Nåja, med detta vill jag  att den svenska befolkningens nästa generation förhoppningsvis ska undvara sig från botox, kriurgi och inplantat av dess olika slag och prova på den här metoden istället... .det skulle nog inte vara så charmerande om 50% av den svenska befolkningen slutade som Linda Rosing,



    med tanke på att skönhetsidealen bara ökar och ökar för varje dag..

    / J


    Kommentarer
    Postat av: Elias

    Sexigt med nippleflash heheheheheeh....

    2008-12-01 @ 21:24:55
    Postat av: Anonym

    men gyyyyyyyyyd Elias sluta PORRRRSURFA

    2008-12-01 @ 21:40:28

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0