men gyyyd, så oförskämt..

Men gyyyd, vad jag blev ledsen idag..

id-kortet var spårlöst försvunnet och jag var tvungen att betala 25 riksdaler till kafeterian för att få en biljett in i matsalen..

jag tittade i min pluska och fann lite smågrus..

snarlikt mina slantar


dock fattades det 1 mynt..
jag fick låna ett mynt av min trogne vän (carro såklart)..

dock tappade jag myntet på golvet. just som jag skulle sträcka mig ner för att ta det kom en flock med gossar..
jag avvaktade mitt byte och jag tänkte vänta tills hjorden med gossebarn gått förbi i hopp om att de inte skulle ta mitt mynt som de skulle bli tvugna till att trampa över..

i samma stund som hjorden gick förbi mig, bad jag om att de skulle låta slanten ligga kvar..
och vad är det jag hör, om inte ett klingande... .. .
MIN SISTA SLANT sparkade en av gossebarnen med sin lortiga sneaker till och den for iväg... jag avvaktade med att springa efter mitt mynt som jag hoppades skulle ligga kvar, men de fortsatte att sparka det!!! SÅ OFÖRSKÄMT

jag ropade genast : -NEEJ DET VAR MIN PENG!!
den oförskämde gossen kollade bara bak och sa något i stil med : det var hennes mynt!!

och ändå hade han inte mage att lämna tillbaka det utan när hjorden av pojkar var bortom synhåll var likaså MIN PENG!

jag blev förfärad, dock var sofia, my classmate, godhjärtad och lånade ut en slant till mig.. vilket gjorde att jag trots omständigheterna hade möjlighet att beträda matsalen för en portion av broccolisoppa och färskt rågbröd från FAZER (som var där och gästade oss) ...


anyway... gyyyyyyd för dessa oförskämda pojkar!

p.s / miss.J

Kommentarer
Postat av: Julianus

FYFAN VAD SPÅRAT! :O

2008-11-25 @ 20:11:07
URL: http://julianaarbast.blogg.se/
Postat av: Annnika

HAHA NI ÄR SJUKA I HUVET! :D

2008-11-25 @ 22:28:31
Postat av: josé

jag kan ju inte hjälpa att dessa odrägliga lammisar har börjat i vår skola

2008-11-25 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0