men gyyyd, må sofiii varit snäll !

Men gyyyd jyyllovet e snart slyyyt och vår bloggtorka är över!

Som så många andra har även vi här på bloggen tagit semester för att klara av all matsmältning under dessa juletider då vi varit ett par hårstårn ifrån att kvävas av alla julmåltider och stuffed christmas-turkey!

Dessa juletider är långväga förbi och det är dags att återgå till vardagssysslor så som att gå till arbetet och studierna.
Någon som är riktigt laddad har jag hört, är min väninna miss.österlöf (fru holmbom?).

Vad jag vet var det dessa glassiga, geografiska bågar som stod högst upp på hennes önskelista iår. Bara tomten och hon själv (inklusive diverse släktingar och vänner) vet om hon varit snäll nog och ätit sin spenat det senaste året för att fått dem..



Spänningen är olidlig... ska Sofiii komma till nästa geografilektion med eller utan egna bågar eller ska hon fortsätta lida av diverse utseende komplex just pågrund av dessa glajjor =/
kanske är det därför det ryktas om att just hon är sugen på att komma tillbaka från jyyyllovet och briljera i läsförståelse med ett par nya bågar?

Nåväl, vi väntar alla med spänning inför onsdagens ögonblick (eller inför måndagen då vi först har geografi).
Hon har iallafall vägt upp de brutala bågarna med en raffig klocka.... dock kan jag garantera att det inte är utav vår favoritdesigner GUCCI så... den kanske bara e lite småkäck...

må sofiii varit snäll så hon kan glänsa på skolan!


/Joséééé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0